2017年10月29日星期日

BBQ@馬鞍山郊野公園燒烤場

一星期前約定舅父今日會上黎馬鞍山郊野公園燒烤場BBQ,心急的舅父11點幾已到馬鞍山,再車婆婆上山先,佢地早D 去霸位,我地就要等埋大女學完跳舞先搭的士上去,一朝早都忙過不停,我主要預備兩個女的外套,水,玩具同戶外裝備,帶左兩支光管燈上去以備不時之需,不過未叉好電,連忙趕住叉左去先。最後決定帶埋個行山背囊去,放兩個爐同埋防蚊裝備,電筒同頭燈。

老婆帶大女返黎,都差唔多一點,我地都執好晒野,立即同大女換衫就閃人,今次都有一車野加兩大袋野,行出巴士站截的士上山。好快就到,大約一點半鐘到燒烤場,D 車都已經泊出外邊馬路,裏面更加人頭湧湧,好多一家大小,好多小朋友,舅父霸左較入的位置,燒烤爐同枱的距離有點遠,因為近果個爐比較曬,我就開始放好防潮墊,擺好個沙灘營,放好D 野壓住野餐墊同防潮墊。

舅父佢地未食午餐,急急透爐開始燒野食,大女要做功課,細女就開餐,我就燒下野食先。

星期五六都去左玩,無時間做功課,唯有上黎郊野公園做功課。

無帶火槍,唯有用古法透爐

太陽猛烈,婆婆坐在太陽傘下乘涼。

沙灘帳篷好耐未出動過喇~

接近爆滿,好多人,不過手機鏡頭唔夠WIDE

黎個全景圖

另一角度,依然人山人海

努力中的大女,在媽咪篤促下,幸得叔叔們都幫拖~

 有好多字要寫。
呢個燒烤場隔離有個休憩樂園,大女結識到兩位姐姐同一位妹妹。

小朋友就係容易識到新朋友。

大女不斷跟住人地玩,玩到老豆姓乜都唔知~

 到我灘抖下~

仰望視角~

三位叔叔十分唔話得,幫手睇住大細女。

為食細女又食野~

係出面跑左咁耐,叫佢地係度打羽毛球。

細妹都想玩,不過太細,都係叫佢玩第二樣野。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。